Via innovatieve processen keuze bieden aan de consumenten

AB InBev zet zich al meer dan 30 jaar in om verantwoorde consumptie te promoten. AB InBev lanceerde in 2015 een nieuwe set Global Smart Drinking Goals die ze tegen 2025 willen realiseren, waaronder ook de doelstelling om hun productenportefeuille uit te breiden zodat minstens één op vijf (20%) van hun globaal biervolume bestaat uit niet- of laag-alcoholhoudende dranken. Door alcoholvrije en laag-alcoholhoudende bieren te promoten, onderstreept AB InBev het belang van verantwoorde alcoholconsumptie. Consumenten aanzetten om verantwoord te consumeren, begint namelijk met het aanbieden van een ruime keuze. In het kader hiervan lanceerde AB InBev eind 2016 Jupiler 0.0%, een alcoholvrij pilsbier gemaakt met een nieuw recept en een uniek brouwproces voor een optimale smaakbeleving zonder alcohol, waarvoor veel kennis en innovatie nodig is. Als marktleider in de sector heeft AB InBev de verantwoordelijkheid een voortrekkersrol te nemen en via innovatieve processen keuze aan te bieden aan de consumenten.

  

Ontdek meer over AB InBev op de Food.be website